Radon Vakten AS
Publisert: 29.03.2017
Vær oppmerksom på fakturaer som er på "avveie" fra Radon Vakten AS
De seneste par ukene har vi fått et betydelig antall klager fra bedrifter rundt om i landet som har mottatt en faktura fra Radon Vakten AS. Felles for alle klagere er at ingen av dem har kjennskap til aktøren fra før, eller årsaken til at de nå fått en faktura.
Vi har vært i dialog med selskapet vedrørende disse klagene, og forklaringen til de ukjente fakturaene er ifølge Radon Vakten AS at "Vi har brukt et eksternt salgs selskap som har gjort salg og selv tastet inn salgene via vårt kunde system med.".
Uansett om dette stemmer eller ikke, så er det av klagene å bedømme, et stort antall "feilsendte" fakturaer i omløp og det er en reell sjanse for at kravene blir betalt på helt feile premisser.
Vi ønsker derfor å gå ut med informasjon om saken, da denne "feilen" ikke er akseptabel, i og med at flere trolig lar dette "skli" igjennom systemet da ansatte tror at dette er noe som er bestilt.
Selskapet ble først stiftet i januar 2017 med adresse i Bergen, men bruker også en postboks i Lillestrøm.
Hvis dere har mottatt en faktura fra Radon Vakten AS uten å ha vært i kontakt med selskapet - ta gjerne kontakt med oss.
Slik ser fakturaene ut:
Radon Vakten AS
Adresse
Pb. 3032
2028 Lillestrøm
- Organisasjonsnummer: 918526005
- Telefon: 56126860
- Epost: support@radonvakten.no
- Url: www.radonvakten.no
Før du kan lese artikkelen ønsker vi at du godkjenner våre vilkår for tjenesten.